2011. augusztus 18., csütörtök

Egy kis kitérő itt is...


Kaptam egy díjat Mirtilltől és Adrikától, mely igazán jól esett nekem. Köszönöm szépen nektek, babcik. (L)
Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak és linkeld be a blogjukat!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket.

Az a bizonyos 7 dolog rólam:

1. Imádok szerepjátékozni, a végsőkig kitartok. :D
2. Nagyon szeretek olvasni kiskorom óta.
3. Állandóan nevetek. xD
4.Nagyon szeretem a kutyákat, főleg az én két kutyusomat. :)
5. Imádom a Heroes sorozatot és azon belül Sylart. (LLL)
6. A csokiii a mindenem, már-már függőségem. :D
7. Tanárnak készülők és úgy érzem, ez számomra hivatás lesz.

És a 7 személy és blog, akiknek én adom tovább:

1. Kathy
2. Zoe
3. Any
4. Lena
5. Adrika
6. Rich
7. Rosalie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése