2011. július 25., hétfő

Köszöntő

Sziasztok!


A nevem Elle és az életemet fogom nektek bemutatni.
Na, jó nem a teljeset, mert akkor sosem érnék a dolog végére, inkább a második életemről fogok írni, a "halálom" utáni életemről.
Ez egy kicsit így furcsán hangozhat, de várjatok, segítek!
Először is ott kezdeném, hogy nagy Heroes-sorozat rajongó vagyok és szomorúan tapasztaltam, hogy a filmkészítők nem készítenek több évadot, pedig szívesen néztem volna még őket.
A kedvenc "hősöm" a sorozatból Syler. Mind a karaktere nagyon tetszik, mind a karaktert megformáló férfi, Zachary Quinto színészi játéka fenomenális a számomra.
Ebből kifolyólag a kedvenc Heroes szerelmes párom pedig Syler és Elle, ezért a történetem fő szála is ez lesz.
Igen, ez is egy szerelmi történet lesz, mert az életben annyi rossz dolog van, de a szerelem az mindig van és kell, még ha múlandó is.
Aki ismeri a Hősöket, tudja, hogy a harmadik évadban Syler megöli Elle-t. (Hmmm, rossz Syler. :P)
Én viszont vissza akartam hozni a lányt, és ezzel kettőjük szerelmét, ezért valahogy vissza kellett hoznom őt az életbe, majd meglátjátok, hogyan.
A blogom tehát tulajdonképpen egy Heros folytatás, amolyan Volume 6. lesz majd, mintha a rendezők leforgatták volna a Brave new World-öt. Na, jó, olyan jó nem lesz, de azért próbálkozom.
Ezenkívül lesz majd pár visszatekintés a múltba és talán lesz pár olyan rész is, ami Syler/Gabriel szemszögéből fog íródni.
Egyelőre ennyi!
Írok hamarosan, Elle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése