2012. január 28., szombat

Sziasztok - ÚJ BLOG


Ismét eltel jóval több, mint egy hónap és én még mindig nem hoztam új fejezetet, sajnálom. :/
Az az igazság, hogy most egy igen depis és érzelmes fejezet következne, amire mostani lelkiállapotomban képtelen vagyok/voltam ráhangolódni. Azonban, ami késik, nem múlik. ; )
Most azonban, azért írok, hogy szóljak, készítettem egy egy blogot, és remélhetőleg mostanában azzal fogok foglalkozni.
Valami egészen mást hozok, de természetesen ugyanazokkal a főszereplőkkel, mert egyszerűen nem tudok szabadulni tőlük
Míg az előző történet fanfic és fanatsy, ez most valós/real történet lesz, emberekkel, nem lesz benne semmi fantasy. 
Ennek a törtetnek most semmi köze nem lesz a Heroes sorozathoz, még a szereplők nevei sem egyeznek meg.
Tulajdonképpen a történetemet kettő vagy több szerepjáték ihlette (pl. Vegas,  Chicago), természetesen azért eltérések is vannak benne, de az alapszituáció ugyanaz. 
Ezen kívül egyébként is vonzottak mindig a maffiás, a rendőrös és a maffiás-rendőrös történetek. :D
Azért remélem, aki megkedvelte ezt a párost és az én írásstílusomat, Love in the Hell című történetemet is olvassa majd.

Hamarosan jön az első fejezet ott, de addig átnézheted a történet leírását illetve a szereplőgárdát.
Addig is puszi, Elle :)
 
Ui.: Ezt a blogot sem zárom be és valamikor igenis folytatni fogom még! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése